Korzyści z wdrożenia usługi VoIP
- Dostęp do kluczowych technologii pomagających konkurować efektywniej, włączając w to zarówno wsparcie protokołu IP i cyfrowej telefonii
- Zmniejszenie kosztów firmy związanych z rozmowami telefonicznymi, a także ich administracją
- Darmowe połączenia telefoniczne w sieci Exitel
- Oszczędności na kosztach rozmów lokalnych, międzymiastowych (strefowych) i międzynarodowych
- Usprawnienia zwiększające rentowność działalności poprzez integrację technologii komunikacyjnych i informatycznych w jednym miejscu
- Automatyzacje procesu komunikacji skutkującą oszczędnościami czasu i uproszczeniem procedur komunikacyjnych
- Usprawnienie kontaktu z klientami, prowadzące do szybszej i taniej obsługi
- Zwiększenie efektywności pracowników, poprzez skupienie się na głównych zadaniach, i oddelegowanie drobnych problemów do obsługi przez system
- Innowacyjne technologie, z perspektywą dalszego rozwoju bez konieczności wysokich nakładów